
איך לעזור לילדים שלך להתפתח
מתוך ביטחון, מסוגלות ושמחה
אם את יודעת שהילדים שלכם חכמים, יצירתיים וסקרנים אבל במסגרות הם הולכים לאיבוד,
אם הם חווים תסכול בהתארגנות וקשיים במעברים היומיומיים
אם הם נמנעים מסיטואציות מסויימות ורוצים שהכל יהיה בדרך שלהם,
אם הם וגם אתם מגיבים בקיצוניות ואת לא מבינה איך להימנע מכך,
אני רוצה להגיד לך שזה לא חייב להיות כך

הילד שלך לא בעייתי
כשהילדים שלנו לא משתפים פעולה, אנחנו רגילים לפרש זאת כבעיות התנהגות, גבולות, וכו'.
אבל האמת היא שיש עוד מקור לקושי, ועליו פחות מדברים.
לפעמים הגוף לא משתף פעולה. וילד שלא מצליח לבצע את מה שהוא מתכנן, כמו שהוא מתכנן, נהיה מתוסכל.
הוא מרגיש שהגוף שלו לא מקשיב לו.
וזה גורם לו לאבד את האמון בעצמו.
הוא מוצא דרכים מגוונות להימנע וכך נוצרים 2 דברים:
מאבק - הורה רוצה להניע לפעולה והילד רוצה להימנע ממנה בכל דרך, ובכל מחיר.
(להוסיף דוגמאות - לא רוצה להכנס למקלחת...)
הנצחה של המצב - ככל שילד נמנע כך הוא מתקשה לפתח מיומנויות ויוצר פערים.
זהו גלגל קסמים שמחזיר אותו להימנעות.
אבל יש לקושי הזה מענה פשוט!

אני מזמינה אתכם לטיפול פרטני
לילדים שמתמודדים עם קשיי תפקוד,
למידה, התארגנות או ויסות

הטיפול יאפשר לך
להבין למה הילד שלך מתנהג כפי שמתנהג
להתחבר לילד שלך ולהבין אותו טוב יותר
לתת מענה מותאם לקשיים הספציפיים של הילד שלך
לעזור לשפר תפקוד של הילד שלך בחיי היומיום
לעזור לילד שלך להביא את היכולות האמיתיות שלו לידיי ביטוי
לקבל שיתוף פעולה בבית ולהמעיט את המאבקים
להקל על קשיי הויסות של הילד שלך
לעזור לילד שלך בלמידה
לעזור לילד שלך לבצע פעולות יומיומיות בקלות
לחזק את הביטחון של הילד שלך בעצמו, וביכולות שלו
להקל על הקשיים המוטוריים שהילד שלך מתמודד איתם
פה כדאי להכניס המלצה ראשונה
או יותר
איך התהליך הטיפולי נותן מענה לצרכים של הילד וגם לכם כהורים?
הדרכת הורים
עוזר לחיזוק תחושת המסוגלות והביטחון העצמי בעזרת הכוונה ו....??
טיפול פרטני עם הילד.ה
נותן מענה למקור הקושי של הילד באמצעות תרגילים ומשחקים של תנועה ותחושה.
השילוב בין טיפול בקשיים של הילד לבין הדרכת הורים, ולהכנס אותם לעולם של הילד, יוצר מומנטום אמיתי...


הי, אני עדי לב רן
אמא של שחר ולני, בת זוג של יהב ומטפלת כבר מעל 26 שנים.
אני משלבת בין כלים של טיפול בילדים דרך תנועה ומשחק, יחד עם הדרכת הורים, אימון וכמובן שהניסיון והידע הרבים שצברתי מאוד מסייעים.
אני יודעת איך זה מרגיש כשמרגישים לא מספיק טובים.
כשהייתי בתיכון לא הצלחתי להתמודד עם החומר הלימודי ובעיקר הלחצתי את עצמי. אני ממש זוכרת שכעסתי על עצמי ודאגתי לעתיד שלי.
לא ידעתי אז שיש בי דברים אחרים שיעזרו לי להגשים את עצמי והייתי בטוחה שהציונים שלי הם הכל ובלעדיהם אני כלום.
מה שכן היתה לי - זאת ידיעה של מה אני רוצה להיות: מטפלת לילדים דרך תנועה.
הידיעה הזו הובילה אותי בדרך שלא יכולתי לחשוב עליה ללימודים מדויקים בשיטת ורדי ובגיל 22 כבר התחלתי לטפל עם יומן מלא ויוזמות שפיתחתי, כמו חוגים בגני ילדים וחוגי הורים וילדים המבוססים על עקרונות השיטה.
הפער הזה בין מה שחשבתי שאני זקוקה לו ובין מה שבפועל איפשר לי להגשים את עצמי בגיל צעיר הביא אותי להבנה שיש לכל דבר שאנחנו רוצים יותר מדרך אחת ומה שהכי חשוב, זה לעזור לילדים לפתח את המוטיבציה הפנימית. את הרצון להוציא לפועל את הרעיונות שלהם.
כדי שהם ילמדו לסמוך על עצמם ולהחזיק בחלומות שלהם הם זקוקים מאיתנו, ההורים, לתחושת מסוגלות, ביטחון עצמי ואהבה עצמית. הם זקוקים לנו, שנעזור להם להכיר ביכולות שלהם ובכוחות שלהם. שנעזור להם לחוות חוויות של הצלחה כמו גם ללמוד שאי הצלחה היא לא כישלון אלא למידה וגם זה בונה שרירי מסוגלות.
כל אלה ועוד הם השליחות שלי. את הידיעה הזו אני מביאה לטיפולים ולתהליכים המשפחתיים וגם לאמהות שלי.
(לדבר על זה שאת חיה את חיי היומיום את שיטת הטיפול שלך. להדגיש שאת כהורה מתנהגת כמו שאת מלמדת. אולי אפילו דוגמה או שתיים מהילדים) (מחזק את האמון)
בשאיפה שילדים ידעו תמיד שיש להם אפשרויות ומה שחשוב הוא שהם ידעו מי הם ומה יש להם לתת לעולם.
אני מזמינה אותך לעשות את הצעד הראשון לשינוי אמיתי!
צרי איתי קשר בוואצאפ ונתאם שיחת היכרות
איך זה עובד?
הפגישה הראשונה היא פגישת איבחון אך נראית ומרגישה כמו כל פגישה שתהיה בהמשך מבחינת אורך הפגישה (50 דקות) ומבחינת העלות (300 ₪).
אופי הפגישה הוא משחקי והיא נעשית בהקשבה לקצב וליכולת של הילד. אני יודעת שכל ילד הוא מיוחד ועולם בפני עצמו ויש לי את הכלים לזהות ולעזור לילדים לשתף פעולה. גם כאשר ילדים לא משתפים פעולה אני מוצאת את הדרך לראות את מה שאני צריכה לראות. פגישה זו היא גם מסננת - אם אין באפשרותי לתת מענה אני אדע זאת אחרי הפגישה הראשונה ואפנה במידת הצורך לגורם מטפל מתאים יותר.
הפגישה השנייה היא פגישת הדרכה להורים שבה אני מסבירה אילו מערכות מעולם התחושה והתנועה אינן מתפקדות כראוי ואיך זה קשור לסיבת הפנייה.
זוהי פגישה חשובה שבה תבינו את התהליך ומה תוכנית העבודה למפגשים הבאים.
החל מהפגישה השלישית, כל 5 מפגשים עם הילד/ה תתקיים פגישת הדרכה. זאת הערכה לפי נסיוני אך לעיתים יהיה צורך במפגשי הדרכה תכופים יותר.

זה מתאים לך אם -
♥ הילד שלך מתמודד עם קשיי למידה, התארגנות או קשיים מוטוריים
♥ הילדים שלך מתקשים בפעולות יומיומיות
♥ הילדים שלך נמנעים ממצבים שהם לא בטוחים שיצליחו בהם.
♥ את מתוסכלת מעצמך ומהילדים, וממש רוצה שיהיה קל יותר. לכולם
♥ את מרגישה תקיעות עם הילדים
♥ את רוצה לעזור לילד שלך ומוכנה להתחייב לתהליך
♥ בא לך לתת לילדים שלך מענה טוב יותר
♥ נמאס לך להרגיש שהילד שלך לא ממצה את הפוטנציאל שקיים בו
♥ נמאס לך מהבקרים הקשים ומסופי יום מתסכלים
♥ את לא מבינה למה דווקא אצלכם הכל כל כך קשה
♥ את רוצה להבין את הילד שלך טוב יותר ולתת לו מענה
מיקום
המפגשים מתקיימים בקליניקה שלי בבית שערים שבעמק יזרעאל.
הדרכת הורים יכולה להתקיים גם בזום
מחירים
300 ₪ לפגישה
תדירות ומשך
פגישה עם הילד.ה - 50 ד',
אחת לשבוע
פגישה עם ההורים - שעה וחצי
אחת לכ-5 שבועות
מה עוד תקבלי?
כדי שהטיפול יעבוד עבורך בצורה אופטימלית, תקבלי גם טופס מעקב התבוננות יומית וחוברת לתרגול הוקרות
במתנה ללא עלות נוספת

טופס מעקב
התבוננות יומית
טופס אונליין שישלח למיילים שלך ושלי וישמש לעבודה במפגש הבא

דף עבודה
הוקרות
דף תרגול - לשנות את הפוקוס מרגשות אשם למסוגלות, בפורמט PDF ובטופס אונליין
שאלות שאולי עלו לך
♥ תוך כמה זמן אפשר לראות תוצאות?
בד"כ תוך 2-3 פגישות כבר רואים השפעה של הטיפול. אני בודקת אתכם כל הזמן מה קורה כדי לדעת שאנחנו בכיוון הנכון ולא עובדים ללא תוצאות.
♥ אם הילד שלי לא משתף פעולה?
יש לי ניסיון של 26 שנים. אני יודעת להוביל ילדים בתהליך עדין ומכבד. הם סומכים עליי ונענים למשחק איתי. אני מוצאת את הדרך לתרגל איתם את מה שהם זקוקים לו.
♥ מה אורך התהליך?
אני יכולה לתת הערכה אחרי פגישת האבחון, בדרך כלל צריך לקחת בחשבון שהתהליך אורך מספר חודשים.
♥ מה עוזר לטיפול להצליח?
התמדה! להגיע למפגשים בזמן ובעקביות ולקיים את פגישות ההדרכה.
השילוב של טיפול בקושי אובייקטיבי ומענה למעטפת המשפחתית מביאים לתוצאות משמעותיות.
♥ מה ההבדל בין הטיפול שאת מציעה לבין חוג ספורטיבי שעובד על התנועתיות?
הטיפול שאני מציעה מותאם לקושי הספציפי של הילד שלך, והמפגש הפרטני מאפשר לילד להתחזק ולגלות את הכוחות שלו בלי השוואתיות, או התמודדויות נוספות שהוא חווה במסגרת חוג קבוצתי. עם זאת, אחת מ'תופעות לוואי' של הטיפול זה שהילדים מגיעים עם מוכנות יותר גבוהה לחוג ולמשחק קבוצתי, וכל חוג מוטורי שאליו הילד יבחר ללכת יכול לתרום לו.
♥ הילד.ה נמצאים לבד בטיפול או איתנו?
לרוב ההמלצה שלי היא שאחד ההורים יהיה נוכח בפגישה (ללא אחים), אך לעיתים נראה שהפגישה יותר אפקטיבית ללא נוכחות ההורים. בפגישות הראשונות ההורים בהכרח נוכחים בפגישה.
♥ מה קורה אם לא הגענו לפגישה?
כמו בכל מקום, אם אין אפשרות להגיע לפגישה יש להודיע מראש ככל הניתן. עם זאת אני יודעת שכשמדובר בילדים יש בלת"מים. ביטול פה ושם הוא חלק מהחיים בהנחה שבדכ אתם מגיעים ביום ובשעה שנקבעו והביטולים הם נדירים, כי כפי שאמרתי, ההתמדה מאוד חשובה להצלחת התהליך.
♥ אם הילד שלי מתקשה בלימודים איך משחק יכול לעזור לו?
המשחקים בטיפול הם משחקים שמלמדים התארגנות, משפיעים על הוויסות ועל הקשב, ומאפשרים לגוף ולמוח לקבל כלים שיעזרו בהמשך גם בלמידה.
♥ למה צריך גם הדרכת הורים?
כשילד עובר תהליך, חשוב שההורים יעברו יחד איתו את התהליך. המענה המערכתי שכולל גם טיפול בילד וגם הדרכת הורים במקביל, נותן תוצאות משמעותיות ומקיפות יותר מאשר טיפול בילד בלבד.
♥ מה אם לא נהיה מרוצים מהתהליך ומקצב ההתקדמות?
אם זה לא מספק אז לא חייבים להמשיך. מאוד נדיר אצלי שמישהו לא מרוצה. אם מחליטים להפסיק זה לא כי אין תוצאות אלא כי רואים שיפור מסויים ומתקשים לעמוד במחוייבות, לכן אני ממליצה לבדוק עם עצמכם היטב אם אתם בנויים להתמדה הדרושה כדי להגיע לתוצאות.
אני יכולה להגיד בוודאות שאם מתמידים ומגיעים יש תוצאות.

כאן נשים תגובות של לקוחות. רלוונטיים.









