
לאן הגעתי? למה זה רלוונטי לי? מה אני צריכה לעשות כדי לקבל את זה?
מסרים שיווקיים + הצגת הקורס
מהם התסכולים של הלקוחות שלי?
3-6 משפטים שמתארים את הבעיות, האתגרים, המחשבות והכאבים.

תכנית ליווי ייחודית להורים
שרוצים ליצור
תוצאות חדשות בהורות ובחיים.
תלמדי איך לזהות מחשבות מקטינות וליצור בתוכך מחשבות חדשות
תדעי איך למצוא את הביטחון ביכולות שלך,
לפעול מתוך אהבה ולא מתוך הלקאה עצמית
כדי שתוכלי להרגיש משמעותית, מסופקת ומוערכת
שינוי אמיתי, כזה שמתחיל מבפנים.
מה התועלות שהקורס ייתן ללקוחות שלי?3-6 משפטים שמתארים את פתרון הבעיה ולמה הקורס כל כך שווה.רצוי לסדר בצ'קליסט או אפילו אינפוגרפיקה )בשלב העיצוב של העמוד( בשביל נוחות הקריאה.
אין נוסחה אבל יש שיטה
מתוסכלת שכל המאמצים שלך לא נושאים פרי?היית רוצה לשנות את ההתנהלות שלך מול הילדים?
זאת לא דרך פעולה שאת צריכה להבין איך מנסחת את מה שאת רוצה להגיד כדי שהילד יקשיב.את צריכה להבין מה קורה לך בתוך הסיטואציה ולעשות עבודה שאת תגיבי ממקום אחר, וכך את פותחת את הלופ ויש אפשרויות חדשות,זה לא התחיל עם הילדים, זה אני הבאתי לתוך מערכת היחסים ויוצרת את אותו הדפוס עם הילדים שלי את מה שאני מכירה מהילדות שלי.זאת לא דרך פעולה שאת צריכה להבין איך מנסחת את מה שאת רוצה להגיד כדי שהילד יקשיב.את צריכה להבין מה קורה לך בתוך הסיטואציה ולעשות עבודה שאת תגיבי ממקום אחר, וכך את פותחת את הלופ ויש אפשרויות חדשות,
נמאס לך למחזר את אותם דפוסים ישנים שוב ושוב?
נמאס לך להרגיש רגשות אשמה?
מרגישה שלמרות כל המאמצים שלך את ממש לא מוערכת?
אני מאמינה שהרגשות האלו לא התחילו עכשיו.
אנחנו מביאות לתוך מערכת היחסים חוויות שאנחנו ממחזרות מהילדות שלנו, וכך יוצרות את אותו הדפוס עם הילדים שלנו.
החדשות הטובות:
שכשאנחנו נעשה שינוי פנימי - הוא ישתקף גם בבית שלנו! ובתחושה שלנו תשתנה והמציאות בהתאם.
אני מזמינה אותך ללמוד איך להבין מה קורה לך בתוך הסיטואציה ולעשות עבודה כך שתוכלי להגיב ממקום אחר.
ולפתוח לעצמך אפשרויות חדשות.
ביטחון עצמי לילדים (במתחיל בביטחון העצמי שלה)
התנהגות חדשה שמייצרת תוצאות חדשות
את רוצה להרגיש משמעותית בהורות שלך
ביטחון ביכולות שלה/שקט פנימי שיעזור לה לנהל מצבים
להרגיש שמחה באמהות, לראות את הילדים שלי שמחים

תוכנית ליווי ייחודית להורים שרוצים שינוי אמיתי
תכנית ליווי - הדרכת הורים - פגישות פרונטליות או בזום של סדרת מפגשים אישיים עם ההורים
הורות שיוצרת שינוי
אתם מרגישים שאתם פועלים על אוטומט מול הילדים?הילדים לוחצים לכם על כל הכפתוריםאתם מתקשים לנהל את התגובות שלכם?מרגישים חסרי שליטה?
אני מוצפת ומותשת
מתוסכלת וחסרת אונים
אני דואגת לעתיד של הילד שלי
מה אם הוא לא יסתדר
אני מרגישה שאני לבד בזה
את מוצפת. מתוסכלת
דואגת לעתיד של הילדים.
את מרגישה שאת לבד בזה. שכל הזמן צריך ממך משהו. כל הזמן חובות ומטלות. ואיפה את בכל זה?
זהו תהליך בירור עם עצמך שמתאים בכל סיטואציה
אין פה הוראות הפעלה.
השינוי יבוא מהבנת הדפוס שלך, ושינוי הדפוס.
התהליך מאפשר גישה למקומות בתוכי שלא ידעתי שהם אלו שמנהלים אותי
העניין הוא מודעות עצמית, ברגע מסויים,
מודעות, היכרות טובה יותר עם עצמה ועם הילדים,
הבנה של מה מפעיל אותה,
הבנה של מה היא רוצה בהורות, ועבור הילדים שלה,
קשר משמעותי עם עצמה ועם הילדים
כלים שילכו איתה גם אחרי שהתהליך מסתיים, יכולת לעשות עבודה עצמית"
איך החיים שלה יראו לאחר קבלת השירות?
"שקט פנימי שיקרין על הבית
ניהול מצבים מתוך ביטחון עצמי
אהבה עצמית וחיבור לכוחות שלה
יותר קל לתקשר עם הילדים, להבין אותם,
תקשורת טובה יותר שתוביל לאוירה טובה יותר
פחות דאגה ורגשות אשמה

איך זה עובד?
מאוטומט למודעות
מפגשים 1-5
פוקוס
מה שמתמקדים בו גדל, לכן נרצה להיות במודעות למקום שבו תשומת הלב שלי נמצאת.
האם אני מתמקדת במה שלא עובד או על מה שכבר קיים וקורה?
האם יש לי נטיה להקטין את מה שעובד ותמיד לזכור מה לא עבד לי?
שינוי קטן יעשה הבדל גדול
נתיבים במוח - הדפוסים שלנו.
איך נוצר נתיב ואיך הוא מנהל את ההורות שלי?
מה אני מעבירה לילדים שלי בלי לשים לב?
איך ליצור נתיבים חדשים?
מדוע לא כדאי לנסות להכחיד נתיבים "לא רצויים" ואיך נכון להתייחס אליהם?
(כאן מתאפשר להטמיע עוד קצת את נושא הפוקוס ומושגים כמו אמפתיה, השהיית תגובה, מודעות לאוטומט, עוגנים ועוד)
שיקופים -
מה ההתנהגות של הילדים שלי משקפת לי על עצמי?
איך המודעות הזו עוזרת לי בהורות?
זיהוי רגשות שעולים בי בשכיחות גבוהה (על ידי טכניקת התבוננות והקשבה לגוף)
הבנה שהרגשות האלו לא נוצרו בהורות אלא הרבה קודם ובעצם אני משחזרת דפוסים קיימים גם במערכת היחסים עם הילדים (רק שכאן הכל מוגבר ולכן זו הזדמנות לשינוי).
עבודה פנימית מול אותם רגשות שמאפשרת לי שינוי של הםרשנות ומכאן שינוי של התגובה (מודל אפרת). ואפילו במובנים עמוקים יותר של שינוי העברה הבין דורית.
-
באנר של "איך זה עובד":
-
תהליך הקורס, מה הוא כולל, שיעורים / מפגשים וכו'.
כל מידע אפשרי שנועד לפוגג עבור הלקוחות שלי את חוסר הוודאות של "איך הקורס עובד", -
מידע שהוא מאוד מובן מאליו עבורי, אך ללקוח שלי אין מושג.
איך זה עובד?
מפגשים 11-15 מטרה אישית\ מקצועית\ עיסקית ואיך ההורות מסמנת לי את הדרך אליה.
*זיהוי והגדה של המטרה על ידי טכניקת התבוננות פנימית.
התייחסות לפחדים, חששות, נסיון העבר ואיפה זה בא לידי ביטוי בהורות שלי או אצל הילדים שלי ומה אפשר ללמוד על הדרך שלי דרכם.
*חיבור ליחודיות שלי ויצירת זהות אישית ברורה על מנת למגנט אליי את המטרה המדוברת באופן המדויק ביותר.
בתהליך מקביל, הבנה עמוקה יותר של היחודיות של הילדים שלי ואיך לאפשר להם להביא אותה לידי ביטוי.
*הזדהות וחיבור עם האני המגשימה (כהורה וכאדם)
מפגשים 6-10: מבלבול להובלה
הדרך להצבת גבולות בריאים ולהיות הורה מוביל עוברת דרך ההכרות של ההורה את עצמו, דרך נפרדות מתוך חיבור של ההורה לעצמו. זה גם מה שמאפשר לגדל ילדים מנהיגים.
*השלכות- מה אני רוצה להרגיש ומצפה מהילדים לספק לי (בלי להיות מודעת לכך)
בהמשך לעבודה על שיקופים נבין איך לתרגם רגשות שעולים בהורות לחיבור לרצונות שלי והבנה איך אני מרשה לעצמי לרצות ויוצרת מציאות שתואמת את הרגשות שלי.
נשים לב עד כמה אני מבטלת רעיונות ורצונות ועד כמה זה יוצר תסכול שמתבטא בהורות.
*חיזוק תחושת מסוגלות- חיזוק תחושת מסוגלות של הורה מאפשרת לספר סיפור חדש על מסוגלות גם עבור הילדים.
חקירה של סיפור המסוגלות ששמעתי בבית ומה מהדהד בי עד היום. איפה יש לי עוגנים של מסוגלות שאותם ניתן להדהד במקום. (הוקרות לעצמי)
איזה פוקוס תופס יותר מקום בהורות שלי? זה שמפתח מסוגלות או זה שמפקפק?
מה במקום? (באיזה אופן מחזקים, ומאיזה מקום)
*נפרדות- איפה ההורה נגמר והילדים מתחילים
זיהוי קולות שמגיעים מבחוץ לעומת הקול הפנימי
מידע על:
● ההכנה לקורס, במידה וצריך להכין דברים מראש / ללמוד מראש נושאים
● כל שיעור / מפגש בנפרד
● ליווי תוך כדי במידה ויש
● מה קורה לאחר שהקורס מסתיים
מידע על:
● ההכנה לקורס, במידה וצריך להכין דברים מראש / ללמוד מראש נושאים
● כל שיעור / מפגש בנפרד
● ליווי תוך כדי במידה ויש
● מה קורה לאחר שהקורס מסתיים
באנר של קהל היעד
למי מתאים הקורס שלי?
הגדרה של הלקוחות המדויקים שחייבים את הקורס שלי
עד 7 משפטים )רצוי לא יותר( שמסודרים ברשימה.
למי הקורס שלי לא מתאים?
מאוד עוזר לחדד את הנקודות של "למי זה כן מתאים",
וגם - עוזר לסנן לקוחות לפי פרמטרים טכניים שאינם מתאימים לתוכנית
)לדוגמא: נשים בהיריון שלא מתאימות לתוכנית תזונה מסוימת,
שכירות שלא מתאימות לתוכנית ליווי עסקית וכו'...(
אם גם לך -
נמאס לך להרגיש אשמה מול הילדים
את רוצה לקחת אחריות על ההתנהלות שלך
חשוב לך לחזק את הביטחון העצמי של הילדים שלך
את רוצה לקבל כלים שילכו איתך בכל התמודדות
בא לך כבר לצאת מהלופ!
נמאס לך להאבק
את רוצה להביא את עצמך ליידי ביטוי
את רוצה להפסיק למחזר את אותם דפוסים
את מוכנה לעשות עבודה פנימית כדי לשנות את המציאות שלך
את מוכנה לסמוך על עצמך ולהבין שהתשובות נמצאות בתוכך
את מוכנה להקשיב לילדים בין השורות ולזהות מה הם משקפים לך
את מוכנה להקשיב לעצמך. באמת
להורים שרוצים להתפתח, שמבינים שהתשובות בתוכם ומוכנים לעשות את הדרך למצוא אותן.
למי זה לא מתאים?
למי שרוצה לקבל הוראות ברורות איך לפעול בכל מצב
למי שלא ממש מוכן לעשות שינוי פנימי
למי שרוצה שיתקנו לה את הילד
למי שלא מעוניינת להתבונן פנימה
להורים שרוצים שיתנו להם הוראות ברורות, שרוצים עשה ואל תעשה…
באנר בונוסים
"דפי עבודה לתרגול
יומן העמקה"
)רצוי לסדר באינפוגרפיקה בשלב עיצוב הדף - עד 5 בונוסים(
ממליצה לפרט שווי לכל בונוס ולציין במשפט אחד בסוף כי:
"כל הבונוסים ניתנים לך במתנה ללא עלות נוספת"
באנר שאלות ותשובות
כל התנגדות שעלולה לעלות לפני רכישת הקורס - מקומה כאן��
למה הלקוחות שלי עלולים לא להירשם לקורס שלי, מה עלול להוביל לנפילת העסקה?
איזה מידע חשוב הם אולי פספסו בדף וכדאי לחזור עליו?
מה הכי דחוף להם לדעת כדי שיוכלו לרכוש את הקורס שלי בלב שלם?
באנר של הנעה לפעולה
מה הלקוחות שלי צריכים לעשות כדי להמשיך לרכישת הקורס שלי )הרשמה בטופס ומעבר לתשלום( +
הפגת חוסר הוודאות של מה יקרה לאחר מכן
משפט מניע לפעולה המסביר מה צריך לעשות כדי להמשיך לתשלום,
מהי ההשקעה הכספית / עלויות הקורס - ופירוט במידה ויש הנחות / מבצעים פעילים,
ומשפט נוסף המפיג חששות וחוסר וודאות שמסביר מה הולך לקרות מיד לאחר תשלום
– טופס למילוי פרטים אישיים –
כפתור הנעה לפעולה לא גנרי,
המתאים לשפה של העסק שלי

נעים להכיר
"אילו פרטים טכניים רלוונטיים ללקוחה שלך?
מקצוע, מצב משפחתי…"
"יש לי שני ילדים בני 15 4 ונשואה באושר ליהב
נסיון של 25 שנה בטיפול בילדים (והדרכת הורים)
"האם הגעת לעשיה שלך מתוך חוויה אישית?
איך הגעת אליה?"
"כבר בגיל 18 ידעתי על עצמי שאני אעבוד עם ילדים פרטני ובתנועה.
אני אוהבת תנועה, ומתוך עבודה בקיבוץ בבתי ילדים והרגשתי חיבור לילדים ושזה המקום שאני רוצה להיות בו.
והיום אני יודעת ש
בתיכון היה לי מאוד קשה לימודית וזה מאוד השפיע עלי.
כעסתי על עצמי, דאגתי מה יהיה עם הציונים שלי, התבאסתי על עצמי. בגיל 22 הייתי עצמאית בלי קשר ליכולות הלימודיות שלי. הבנתי שאין צורך שילדים ירגישו ככה לגבי עצמם. המטרה היא לעזור לילדים להרגיש טוב עם עצמם בלי קשר לתוצאות שהם מקבלים בלימודים
להיות מחוברים למסוגלות שלהם, לכשרונות וליכולות שלהם
שזאת המטרה שלי גם בהדרכת הורים וגם בטיפול - לחזק את ביטחון העצמי שהוא המפתח להכל.
בגיל 18 שאלתי את עצמי במה אני טובה = ילדים ופיזיות. ולפי זה הלכתי. זה היה אינטואיטיבי רק בהמשך הבנתי מה עשיתי"
"מה ה׳למה׳ שלך?
למה את עושה את מה שאת עושה?"
"ביטחון עצמי של הילדים מתחיל בביטחון העצמי של ההורים. כמה שנגיד לילד שהוא מקסים אם אנחנו לא מרוצים מעצמנו זה מה שהוא באמת יקלוט בסוף.
יש למידה הדדית של ההורים מהילד והילד מההורים. מתפתחים ביחד. "
אני עדי לב רן, מטפלת לפי שיטת ורדי, מאמנת ומנחה הורים. ב-25 שנים של ליווי ומשפחות הבנתי שכולנו רוצים וצריכים להרגיש משמעותיים, בעלי מסוגלות ובעלי יכולת להביא את עצמנו לידי ביטוי. או במילים אחרות: להרגיש ולהכיר בערך העצמי שלנו. עם תחושה חזקה של ערך עצמי יש באפשרותנו להנות מכל מה שיש לעולם הזה להציע, לפתח את עצמנו ולהגשים.
זאת המטרה שלי כשאני עובדת עם ילדים עם קשיים בתנועה ותחושה, זו המטרה כשאני מנחה תהליך של הדרכת הורים וזו המטרה שלי כאמא לשני ילדים (עבורי ןעבורם). וזו כמובן המטרה גם בקורסים שאני מפתחת.
הקורס הורות כמנוע להתפתחות נוצר מתוך מפגשי עם אמהות והרצון להנגיש את הידע בדרכים נוספות.
אני אוהבת לעבוד עם אימהות, לראות אותן מחזקות את הערך העצמי ופועלות מתוך ביטחון ותחושת מסוגלות. שינוי זה מתבטא יבוא לידי ביטוי גם אצל הילדים מתוך דוגמה אישית.
-
שאלה לדוגמהתשובה לדוגמה